sobota, 13 lutego 2016

Czas start!


Mówi się, że gdy kobieta wprowadza w swoim życiu zmiany-zmienia też swoją fryzurę. W moim przypadku jest trochę inaczej. Gdy ja wprowadzam zmiany, dodaję coś do swojego życia. Tym razem to będzie pisanie bloga.
Pewnie myślicie, co za zmiany mogły skłonić do tego, albo już się domyśliłeś nowy czytelniku.
Aktywność fizyczna, odżywianie to coś co zawsze mnie pociągało. Nie jestem kolejną z tych, która ćwiczy przez tydzień i odpuszcza. Tym bardziej teraz, skoro już to wiesz, nie mogę się poddać.
Chcę pisać tu o sporcie, ćwiczeniach, odżywianiu, chciałabym motywować i siebie i Ciebie (czy zabrzmiałam jak Chodakowska?). Ale nie tylko, będzie tu sporo moich przemyśleń, trochę postów kosmetycznych, może coś modowego, kto wie? Na pewno, jeśli zostaniesz, nie będziesz się nudzić.






3 komentarze:

  1. Ja też cwiczę i też się nie poddaje po tygodniu jak inni

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na Twoje dalsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń